Sblut23 Kızlar 34 haftadan sonra bebek hareketlerinde azalma olması normal mi? Eskiden de çok hissetmezdim ama şimdi daha az hissediyorum geçen hafta kontrolde herşey normal dedi doktor ama günde 2 3 kere hissediyorum var mı benim gibi olan ?
Sblut23 Sedadmn ya korkuyorum bazıları yazıyor hareket azlığından sezeryana alındım diye ondan dolayı çok takıyorum kafama bi doğursaydık hayırlısıyla