Kızlar merhaba birşey danışmak istiyorum size 😓 ben 15 gün once bebegın kalp atışı yok dıye kürtaj oldum 😓. Doktor bana kürtaj oldugun birinci gün senın adetının birinci günü olarak hesapla dedı öyle hesaplayınca benm dün yumurtlama günümdü ve ilişki oldu ben bilmiyordum bu sabah telefon bildirim gonderdı sizce hamile kalırmıyım😔