Ss4141 söylemesi kolay gelmiyor. Emin olun insanlar da linçlemek icin yazmıyor. Ben içen ve cok zor bırakan biri olarak yazıyorum. Ve maalesef BIRAKAMIYORUM diyen anne adaylarını anlamam mümkün değil. 32 haftalık hamileyim 4 haftalıkken öğrendim ve öğrendiğim gibi bıraktım. Nasıl mı? Ağlaya ağlaya bıraktım resmen, canımın istemesini geçin krize girdim diyebilirim. Eşimle kavga ettim ailemle kavga ettim onlara sardım. Ama dedim ki ne olursa olsun ben bu sigarayı icip evladımı zehirlemicem. Cünkü buna hiç bir annenin hakkı yok. Sonunda da bıraktım. Ama bu savaşım aylar sürdü.. o yüzden canım istiyor, dayanamıyorum gibi cümleler kuranlara aklım ermiyor benim. Ben hop diye bırakmadım. Şunu da ekliyeyim gebeliğimi öğrenene kadar günde tam 1,5 paket sigara iciyodum. Sabah uyanır uyanmaz gözümü sigara diye açıyodum. Hatta geceleri uyanıp yine sigara iciyodum. Ama isteyince herşeyin oldugu gibi buda oluyor.. Bi zararı varmı diye sormanız aslında vicdanınızı rahatlama çabası ama nafile.. bebeğiniz sağlıkşı doğsa dahi Allah muhafaza ilerde bi alerjik reaksiyon yaşayabilir. Şimdi isteyen beni de linçleyebilir umrumda değil