incikinannesi Bugün açtığım ikinci post.. bu haftalarda olanlar sabahtır sol karnım mı kasıgım mı nasıl tarif edeyim bilemedim elektrik çarpması gibi sancı girip gidiyor sol tarafta sert, çok tedirginim yaşayan var mı normal mi yardım edin.
Zeytin20 incikinannesi dinlendiğiniz de geçiyor mu? Geçiyorsa yorgunluktan. Ama takipte kalın yinede. 22+3 teyim çok yorulduğumda benimde sertleşiyor.
AnnelikHayali incikinannesi 22+6’dan selamlar. Yorgunluktan kaynaklı yalancı sancılar oluyor bu haftalarda. Ben de yaşıyorum. İstirahat öneriyor doktorum.
leylo29 incikinannesi bnim yok canim sadece kasik agrilarim oluyor migde yanmasi oluyor şükür 25 haftalik olduk oğluşum la👶☺️🤲
incikinannesi Pirayeada sende serklajlısın hatırlıyorum seni sol tarafında iğne batması gibi oluyor mu
Yavrukartal87 Canim bende 24 haftaligim gecen cuma sol tarafim igne batmasi gibi agri oldu bende kirktum doktoruma yazdim magnezyumu arttirdi parol icmemi soyledi. Sen de istersen bir yaz doktoruna
incikinannesi Yavrukartal87 Günde 1 tane magnezyum içiyorum zaten daha demin de parol içtim bakalım devam ederse akşam doktorum hastanede olmaz ama nöbetçi doktora gidicem serklajlıyım tedirginim
incikinannesi Zeytin20 Yorulucak bişey yapmıyorum sertlik hissi değil de dokununca sertlik o tarafımda serklajlıyım fazla hareket etmiyorum
Pirayeada incikinannesi vajina da oluyor bende batma evet serklajliyim sen de öylesin zamnında gelsinler ınşallah
lunam Bana da oturup kalkarken sol tarafa sancı girebiliyor nadir de olsa ama benim plasentam sol öne yerleştiriği için oluyor. Sol tarafta sertlik de plasenta orda olduğu için bebek solda toplanınca iyice sertleşiyor. Sizde durum ne bilemiyorum tabi ama doktorunuza bi sorun bence.
incikinannesi lunam geçmiş olsun sağ salim alın kucağınıza. Bende serklajlıyım bebeğin ayakları solumda kafası sagımda o mu sıkıştırıyor kasıgım ondan ağrıyor bilemiyorum kabızlık dicem dün tuvalete çıktım iyice sıkıştım köşeye
Yavrukartal87 incikinannesi ben 2 gunde 2 jciyorudum ozaman 3 e cikardi fazla gibi geldi ama iciyorum bakalim
Zeytin20 incikinannesi o zaman doktorunuza bi sorun biz ne desel yanlış yönlendirmiş oluruz şifa diliyorum 💐
Pirayeada incikinannesi inşallah normaldir serklajliyiz diye korkuyoruz ufak ağrılardan sanırım sende benim haftadasın hatırlıyorum
incikinannesi Yavrukartal87 Doktora gidip geldim rahimde açılma falan yok dedi şükür nst bağladı kasılmada çıkmadı dikkat et bol sıvı tüket yat dedi
Yavrukartal87 incikinannesi cok sevindim canim bol bol dinlen allah yardimcimiz olsun saglikla gelsinler insallah