Seymaben 1234seda 2 doz yapiliyor ama daha öncesinden yapildiysan tek doz yapiliyor ben dün oldum 19+4 haftalığım🌺
Aselinkooo Hamileyken 2 doz. Sonrasında 3 doz daha ben toplamda 4 doz yaptım Bi tane kalmıştı hamileyim işte o haftaya denk gelirse yaparız dedi denk gelmezse yapılmıcak herhalde