Rüyalarımda sürekli kendimi denizde görüyorum, tertemiz su, yüzüyorum. Sonra da yine rüyamda bu bir işaret galiba, ismini Deniz vermeliyim diyorum. 😊 Deniz ismini de çok severim, çocuğum olsun adını Deniz koyucam derdim hep. Bilinçaltı sanırım. Netleşmedi ama Deniz aşağı Deniz yukarı diye bahsediyoruz şu an. Herhalde Deniz olarak kalacak 😄