19 haftalık gebeyim cinsiyet öğrenmek için gittiğim hastanede kendi doktorum doğumda olunca başka doktora muayene olmak zorunda kaldım. Ondan da pek memnun olan gene görmedim yorumları iyi değil. Bana suyun normalden fazla dedi.55.4 ile hamile kaldım şuan 56.3üm çok fazla bi kilo da almadım. Cidden öyle bir şey var mıdır? Size de bu haftalarda böyle bir şey dendi mi ? Neler yaptınız çok merak ediyorum ve endişeleniyorum. 3 hafta sonra renkli ultrasona gireceğiz orda daha detaylı gözükür tabi ama aklıma takıldı gitmiyor bir türlü 😒