Kızlar ben 37+5 günlük hamileyim bugün aşırı derece kasık agrım var sanki yürüdükçe iç organlarım dökülecek gibi hissediyorum yüreyemiyorum resmen benim gibi olan oldumu normal dogum için bekliyorum ama bu dogum sancısı değil galiba ilk gebeligim sizce aşırı kasık arının sebebi ne