fatmaozyon Ben de hep kadın Doğuma gittim ama ilgisizlikten gözüm korkuyor orda doğurmaya. Sultan Hastanesine ve Genesis'e gittim ama aklımda çok soru işareti var normal doğum diyor her yer aniden sezeryana alınırsam diye. Bir de sezeryan ve normal için aynı fiyat nasıl olur? Diyarbakırda doğum yapanlar hem fiyat hem doğum şekli hem de ilgi alaka hakkında bilgi verebilir mi???