De-1997 Haftaya doğum iznine cikicam maas alamicam sanirim bu süreçte doğum parası olarak mı alicam ne zaman ve ne şekilde alabilirim birde 2 aylik bebeğimi bırakıp ise gelmek istemiyorum 6 aya kadar ücretsiz izin oluyor mu bilem biri detayli anlatabilirmi
Esrabozkurtt De-1997 SGK yı arayıp daha detaylı bilgi alabilirsiniz ama doğum iznine çıkarsanız çalışan anne olarak doğum parasını 10 bin liraya kadar alabiliyorsunuz ortalama 6 bin falan oluyor ama dediğim gibi SGK yı arayıp daha detaylı bilgi alın
Nisann26 De-1997 Çocuk 1 yaşına gelene kadar ücretsiz izin alabiliyorsunuz bu yasal hak. Diye biliyorum ama sadece kamu da mı yoksa özelde de geçiyor mu bilmiyorum. Sgk yi arayın ya da Googleden arama yapın net bilgi çıkar