lunam size katılıyorum ben 3 yıldır 3 tüp bebek tedavisi gördüm coledanı hiç bırakmadan kullandrdı doktorum hamile değilken 10 tamla hamileyken 5 damla şekilde dedi kullanılıyormuş. Hamileyim 25 haftalık hala coledan kullanıyorum ve doktorum 2 damlaya düşürdü. Hamilelerde kullanıyor yani.