Deletedmom73711 nevarneyokk 2023 seçimlerinden sonra ne olursa olsun (en iyi ihtimali düşünürsek bile) toparlanmamız yıllar sürecek. Vay halimize.
hepoyleolurzaten nevarneyokk Ekmek alacak para bulamayacağız yakında, bunlar hala nato mermer nato kafa 🙄
Sermec27 nevarneyokk maalesef bu düzen böyle gider bizim halkımıza göre en iyi iktidar şimdiki iktidar asla vazgeçmezler halimiz içler acısı hadi bizden geçti yavrularımızın işi zor
Eski9 Deletedmom73711 üstüne üstlük kasa herşey boşaldığı için başka yönetim gelse dahi birşey yapamayacaklar ve aaa gördünüz mü başa geldiler birşey yapamıyorlar diyecekler malesef ki 😑
Deletedmom73711 nevarneyokk Bunu söylediğim için belki linç edecek tayfa bile vardır ama GİDEBİLME İMKANIM OLSA bir salise düşünmem…
Deletedmom73711 Eski9 Tamamen öyle olacak, çökük bir ülkeyi kurtarmak kim bilir kaç sene sürecek. Bu girdapa bir kere girdik, bir daha çıkamayacağız maalesef. Ancak olduğumuz yerde sayar dururuz en iyi ihtimalle…
Eski9 nevarneyokk 👏👏 vallahi öyle bir yandan lanet hastalık bir yandan yalan dolan sahtekar insanlar ekonomik krizler sistemlerde hatalar vs vs içim acıyor sorunları düşündükçe
lavininannesii Eski9 üzgünüm ama çok fazla genç de tanıyorum bu sürüye katılan. Ama aslında kızamıyorum da bazen atanmak iş güç sahibi olmak için başka yol bırakmıyorlar insana. Ekmek parası uğruna katılıyolar sürüye ama olan fakire fukaraya oluyo ne yazık ki
Mom54544 nevarneyokk Ah ah insanlar ekmek için kuyruğa giriyorlar aç kalacağız yakında halam Denizli’de yaşıyor bugun konuştuk bana aktardığı şekilde yazıyorum “her zamanki gibi yemekten sonra yürüyüş çıktım bı fırının önünde izdiham vardı ne oluyo diye bı bakayım diye gittim fırıncı akşam saat bilmem kaçtan sonra ekmeği 1.75 e düşürüyormuş ve insanlar mecburen sırada bekleyip almaya çabalıyorlarmış alan alabiliyo alamayan gidiyormuş şok oldum görünce hiç denk gelmemiştim geri ülkenin haline yazık eskiden di bu şekilde sıra beklemeler yıl olmuş kaç daha aydınlık gelecek bu muydu acaba eskiden hadi yoktu şimdi varda yok gidiyoruz batıyoruz ” dedi ekmek ne kadar da hala sizin orda dedim 2.50 liraymis normalde orda ekmek insanlar kuruş kuruş hesap yapiyo dolar Euro gidiyo TL nin sadece adı kaldı 🤷