Ebrar34 aslında gündüz 2 kere tuvalete gittim ama normaldi ishal değildi, gece uyandım tuvalete gittim ishal ve normal arası bişeydi, yatağa yattım tekrar geldi koştum lavaboya afedersiniz bardaktan boşalır gibiydi içimde hiçbişey kalmadığını hissettim diyebilirim 😅🤭 sonra midem bulanmaya başladı hemen kustum gidip yattım sabahta bel ağrım vardı şimdi de var ama hafif