havvatolga Kızlar nişanım geldi doktoruma soledim sancilarin baslarsa gel dedi. Sizde durumlar nasil oldu nisandan ne kadar sure sonra doğum yaptiniz benim nisanim kanli degil sümüksü saydam seklinde geldi beklemedeyim
miyopmom havvatolga hareket yap evde sicak suya gir, benim nisanim hastanede doktorlar kontrol ede ede gelmisti ama sancim coktu
Cemresra havvatolga kac haftalıksınız galiba benimde geldi seffaf sumuksu bıseydı ama haftam kucuk oldugu ıcın hemen gittim doktora dogum kanalı kapalı ama bebek dogum pozisyonunda dedi sancını takip et dedi bugun sırtımda agrı var biraz ama sancım yok korkuyorum yinede bugun 34 haftalık olduk
havvatolga miyopmom sancim yok cok cok hafif oda panik yaptim bi anda biraz sancim oldu ara ara oluyor
Kdrrelk patilibalik nee 10 gün mü oldu🙄🤦♀️ ayy düşünmek bile istemiyorum kendimi zor taşıyorum uygulamaya göre 7 gün kaldı diyor ama haftam ilerde doktor öyle söyledi geçen hafta bian önce saglıkla dogsun istiyorum 🤭😂🤷♀️ sizde saglıkla alın inşallah kucagınıza
patilibalik Kdrrelk amin inşallah sizde ❤️ yani endişe etmeyin diye demiştim bazısının geliyor 3 saate doğuruyor bazısı benim gibi böyle bekliyor 😁
havvatolga Mervenurns canim sümüksü kati seklinde bazisi saydam bazisi kahverengi oluyor anliyorsun farkli yani internetten bakabilirsin fotoğraf olarak
ongelukkig havvatolga benim gece 3 te suyum geldi sabah 8.5 da nişan gelmişti 2de doğurdum kişiden kişiye değişir. Çok sandım vardı ama açılma yoktu bende
havvatolga Zhra4242 hepimiz icin hayirlisi olur insallah hersey yolunda ilerler hrp aglayasim geliyir