Merhaba herkese! 30 haftalık gebeyim ve herhangi bi sıkıntı olmaz ise normal doğumla kucagima almayı bekliyorum oğlumu 😊 Büyükler hep erkek bebekler gününde gelmez, geç gelir diyorlar bu konuda size neler dediler ve diyorlar merak icerisindeyim. Duyduklarınizi, fikirlerinizi ve yasadiklarinizi paylaşır mısınız sevgili anneler 😊