Yrndnz 23+5teyim detaylı ultrasonda beyninde 2 tane kist var dedi doktor. Ama başka olumsuzluk göremedi. Başına böyle birsey gelen var mı 😔 süreç nasl oldu doğuma kadar gecti mi ?
gulin-35 Yrndnz benn ılerleyen haftalarda gecıyor zaten bunu doktorda soyluyor genelde olan bı durummus takıbe aldı bır sonrakı kontrolde kıculmustu dıger ayda hıcbısey kalmamıstı korkma
Ece2834 Yrndnz bana dedi dün doktor küçük bir kıst var dedi ama kork ma dedi 28 hafta gidiyor dedi doktor gözlemin aldı olcam kork ma sende 28 hafta gider inşallah dua et canım morelini bozma sitres yapma 🤲🤲
Minikailem Yrndnz benimde 16 haftada kist var ama 28 haftaya kadar genelde geciyo dedi 21 haftda gittigimde kuculmus merak etmeyin geciyomus
Yrndnz gulin-35 bana daha önce de gördüm ben ama söylemedim dedi. Ultrasonda büyük dedi diğer doktorda o yüzden kafam karıştı
Hazelayy Yrndnz hiç korkma 27. Haftaya kadar kendiliğinden gidiyor benim bebeğiminkiler gitti duyunca kulağa korkutucu geliyor ama giden birşey