Klyldrm eğer ilk defa idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorsanız gebeliğinizde çok korkmayın ilaçlarınızı düzenli kullanın tek kullanımlık monurol şase geçirirse ne ala ben birkaç sefer yaşadım ilaçlarımı da düzenli kullanmamıştım bana monurol da fayda etmedi böbreklerimde ağrı başladı ve ateşim yükseldi hastanelik oldum şuan çok şükür iyiyim o yüzden ne durumda olursa olsun doktorunuzun verdiği ilaçları düzenli kullanın