Sirius52 Kızlar ben 39+2 deyim ve artık akıntılarim çoğalmaya başladı sizce normal mi bide arada su gibi geliyor akıntı
Demetaluc Sirius52 ben 34 haftamdayim bnmde iki haftadir cok akintim oluor daha onceden de vardi ama dedgin gbi cok sivi doktorum fitil verdi ve test yapti birsey cikmadi ama korkma koku ve renkte birsey yoksa genelde normal derler
H_myra1 Sirius52 benim hamileligin başından beri var bu durum 37+1 haftalıgım hiç geçmedi yani ama normal demişti doktorum perşembe günü kontrole gitmiştim
Grey Sirius52 sanırım oda cuma belli olucak bebişin kafası az biraz büyük😬sezeryan olabilir dedi sizin nasıl olucak
poyraz_5652_ Sirius52 Bizde 37+4 olduk aynı dertten muzdaribim Doktor kontrolüm vardı bu gün sordum normal hormonların etkisiyle olur dedi Ama beni aşırı rahatsız ediyor her seferinde nişanım geldi sanıyorum
Merve_bulut_55 Sirius52 bende 29. Haftadayim akintim cok fazlaa haftaya kontrolum bar doktoruma danisicam