Berivan072 Dün geceden beri sanki bebeği böyle vajinamda kasıklarımda hissediyorum hafif sancı yapıyor yürümekte zorluk çekiyorum ve nabız atarmış gibi hareketleri var bebeğimin normal midir sizce böyle yaşayan oldu mu 37 haftamdayım
Sirius52 Berivan072 bebek aşağı inmiş olabilir korkma o nabız gibi atıyor dediğinde bebek hickiriyordur
glsm_kr8383 Berivan072 Bende öyleyim ama 29 + 4 üm. Dün gece çok kötü oldum özellikle ayaktaiken yürürken afedersin baya aşağıda hissediyorum. Sanki ayakları aşağıdaymış gibi. Ağrı da giriyo niye böyle oluyo acaba hareketleri de azaldı