1 haftadır kasılmadan şüphelendiğim değişik bişey yaşıyodum. Ama daha önce kasılma nasıl olur bilmediğim için herhalde bebek karnımı gerdiriyor demiştim 😁 dün 36. Hafta kontrolünde nstye girdim 50 leri bulam kasılmalarım çıktı. Doktorum sevindi böyle devam herşeye adaçayo hurma squat tam gaz dedi. Sizce ne zaman doğururum. Bu çıkan sancılara rağmen 40 ı görürmüyüm ki 🙄