Minik_prens Doğumdan çok korkuyorum 35 haftalık hamileyim bebegin kafasi biraz tombikmiş zorlar mi beni bilmiyorum dogum yapan anneler sizce hangisi daha rahat daha kolay sizin seçiminiz noldu :)
Merveelisa Minik_prens ilkimi normal yaptım ama çatım dardı devlet zorla yaptırdı eğer catiniz müsait değilse hiç tavsiye etmem tabi çatı müsaitse ve doktor bı sorun görmüyorsa en iyisi normal dogumdur ikincimi özele giderek sezeryan yaptım normal doğumun yannda hicbsydi yani 🤣 sağ salim kucağına alırsın inşallah
Lavantakokusu Minik_prens benim bebişin de başı biraz tombikmiş doktorum zor olabilir dedi bende sezeryan istiyordum zaten sezeryan günü aldım, aynı haftadayız bu arada ☺️
1999luanne Minik_prens çatı muayenesnden sonra karar ver bence kafası ilerideyse gününe göre veya catin darsa hiç zorlama sezeryan ol derim
Minik_prens Merveelisa Amin canım çok saol bakalım artık haftaya cati muayenesi olcaz ne diycek doktor ona göre karar veririz olmadı
Minik_prens Lavantakokusu kafası iki hafta önde gidiyor benimkisi seninki nasıl canım bide sezeryan için kacinci haftaya gün aldin pek bilmiyorum ilk dogumum olcak da :)
Lavantakokusu Minik_prens valla canım benimki 35.haftalık 39 haftalık görünüyor genetik dedi bizimkini de. Dayısının da bebekken biraz büyüktü ona çekecek sanırım. Benimde ilk gebeliğim yanlış hesaplamıyorsam 38+5 gibi olacak sezeryanım
bsrakaradayi 1999luanne bencede zaten normal bebeklerde bile çatıdan çıkarken kafaları ezilebiliyor siz hiç risk almayın bence doktorunuzla karar verin ♥️
Minik_prens bsrakaradayi teşekkür ederim canım inşallah kolay bi dogum olur hepimiz için sezeryan yada normal doğum önemli olan anne bebek sağlığı dogum şekli fark etmez riske atmam bu durumda 🥰
Hamisse Kendi istegimle sezeryan oldum iyiki olmuşum 3 gun acı cektim sadece o da çekilmicek acılar aslaa değill cesaretiniz varsa tabiki normal ama cok zorlamayada gerk yok bence sezeryan abarttıkları kadar degill bazılarınn normal dogumundan daha ağrısız