Busraayaz Hanımlar 34+3 deyim ve ilk defa b12 ve D vitamini bakıldı o da benim isteğimle aile hekimine baktırdım. Sonuçlarım baya düşük internette okuduğum kadarıyla bebekte kötü sonuçlar olabileceği yazıyor. Moralim çok bozuldu bilgisi olan var mı. Randevum yarın ama dayanamıyorum😟
Emirrr Busraayaz benim D vitamin 0.05 çıkmıştı tabii gebelik öncesiydi ayak agrısıyla gitmiştim. Öğlen 12.5 gibi 15 dk güneşte oturmanız yetiyor bide devit3kullandım uzun süre baya faydasını gördüm ben
Happymammy Busraayaz 13 haftalıkken b12 52 d vitamini de 9.94 çıkmıştı b12 için dodex iğne verdi devit3 de kullanıyorum haftaya kontrolüm var bakıcam etkisi olmuşmu olmamışmı 😊 b12 çok düşük olduğu halde iğneleri 15 günde bi verdi ona pek anlam veremedim gerçi çünkü çoğunlukla günlük veriyorlar
Busraayaz Emirrr hımm hamile olmasam hiç takmıcam ama bebeğe zararı olur mu diye düşündükçe kafam bulanıyor
Emirrr Busraayaz zaten hamilelikte devit3kullanımı oluyormus doktorunuza sorun sıkıntı yoksa başlayın Allah’ın izniyle birşey olmaz sağlıkla bebişinizi kucağınıza alın☺️
Kbra040117 Busraayaz Dün doktordaydım aynı sorun ve olabildiğinden fazlasıyla düşük değerlerim iğne verdi 36 haftama giriyorum iğneyle yükseltebiliriz ancak en hızlı dedi çocuk için sorun oluşur deilde doğumdan sonra annede bazı sorunlar çıkabilir dedi toparlanamama uyku hali halsizlik falan gibi 😏
didemm Benimde d vitaminim dusuk hamilelik oncesinden beri 🙈 ben artik internetten bi sey arastirmiyorum hep feleket seneryolari yaziyo hic iyi bi sey okumadim bu gune kadar 😤 onun için n bakmiyorum artik
Busraayaz didemm sabahtan beri okuduklarımdan beynim yandı başıma ağrı girdi aslında en iyisi internet kullanmamak :)
HakanDuyguGl Cnm korkma o senın depolarını boşaltıyor ama takvıye hemen kendin ıcın Alman gerek Doğum sonrası vücut kötü olmasın dıye bende 17. Haftamdagım geçen hafta d vıtamınj ve b 12 dusuk çıktı bendede iğne verdı doktorum kullanıyorum
Busraayaz HakanDuyguGl inşallah öyle olur, sizin erken farketmişler benim ben demesem daha bakalım diyen yok 3 hafta sonra Doğumum çok teşekkür ederim
didemm Busraayaz aynen cok kotu bi sey olsa doktorlar uyarir zaten felaket seneryolari yazmaya gerek yok yani 😂
Busraayaz Esracim aile hekiminden verdim kanı ben oda kadın doğumcu ilaç kabul etmeyebilir danış öyle al dedi randevu da yarın
eminergunn Busraayaz oturduğunuz yerde baglı olduğun saglık ocağınınızın takibinde değil misiniz onlar düzenli her ay hem kan hem idrar tahlili yapıyor nasıl size ilk kez yapıldı saglık ocagını geçtim takip eden doktor damı sormadı
Busraayaz eminergunn hayır sağlık ocağına kaç kez gittim hiç kan falan istemedi tiroit hastası olduğum için aylık kan veriyorum hastanede ama b12 ilk defa bakıldı onuda ben dedim diye
tgcaty Busraayaz canım bnde tahlil yaptırdım kan seviyem düşünce doktor süphelendi b12 baktır ddi cok dusuk cıktı 3 kutu iğne verdi bnde 28 haftada flndım galiba merak etme tedavi görünce bebek de alır D vitaminim de eksikti damla kullandım düzeldi
Esra___ Busraayaz Cnmm d vitamini için akşam ve sabah saatlerinde bol bol güneşlen b12 için de doktorum takviye verir diye düşünüyorum kullandığın vitamin ilaçları Yok mu istersen tahlili bi daha tekrarlat
Busraayaz Esra___ ilk 3 ay folikasit kullandım, sonra decavit kullandım 3 ay, şimdide demir hapı ve omega3 kullanıyorum. 34. Haftamdayım bitecek baya geç kalmışım sanırım zaten 37 De Doğumum olacak
Cigdem91 Busraayaz benimde yarın kontrolüm var baktırdım sağlık ocağında geçen ay 350 olan b12 bu ay 160 a düşmüş d vitamini 46 çıkmış devit 3 ü bayağ kullandım havalar ısınınca bıraktım her gün dışarı çıkıyorum güneşe diye bakalım doktor ne diycek 😕