Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ Biz an itibariyle 30 olduk 31 e başlıyoruz. Benim 2. Gebeliğim ilk bebeğim 13 aylık. Çok az kaldı doğuma sezaryen olucam spinal. İlkinde de spinal sezaryen olmuştum çok memnun kalmıştım 🥰 Biraz korkuyorum nasıl yapıcam 2 bebekle diye ama iyi ki de olmuş diyorum. Arkadaş olacaklar. Sizin nasıl gidiyor? Ağrılarınız var mı? Bende yok çok şükür kendimi çok yorunca belim sırtım karnım ağrıyor onun dışında bir ağrım yok.