Folbiol eczanede yazdırmadan 20 liraydı. Yazdırınca daha uygun oluyor. Sağlık ocağında ellerinde varsa ücretsiz de verirler.. İçerisinde 50 adet var. Baya gidiyor yani buradan size kargoyla gönderseler dahi kargo parası çok çıkar. Aynı hesaba gelir. Tabi siz bilirsiniz