Kızlar kontrolden yeni geldim şükür bebeğimde hiç sıkıntı yok boyu kilosu haftasina uygun dedi doktorum sadece ters duruyor şuan ağrıların ondandır dedi sancılarım ve kasılmalarım var benim birde sağ böbreğimin o taraf çok acıyor agriyordu bobrekde büyüme var dedi çocuk baski uyguladigindan olur dedi enfeksiyon varmi bakalım idrar ver varsa tel takariz dedi ama çekindim acikcasi çocuğa zarari olur tel felan deyince yaptirmadim idrar testi başına gelen oldumu acaba ayni durumu yaşayan varmı