Derya2867 kullandığınız her kıyafetin yapım aşamasında iplerin arasında fareler geziyor. Dikilenler yerlerde günlerce bekliyor son tur son ütücüden geçiyorsa geçiyor. Yani hala vaktiniz varken bebeğinizin kıyafetlerini yıkasanız daha güzel olur. Ütü genelde kırışıklık için değil buharla iyice hijyenik olsun diye yapılıyor. Tazecik teni olucak aşerjiye vs çok açık yine siz annesisiniz doğruyu bilirsiniz ama en azından ilk giyeceği kıyafetleri yıkamanızda fayda var 💕