Hilalkhrmn417 kesinlikle e bebek kalitesi ve hizmeti başka . Neyi varsa kızcmein oradan aldım , hem de netten . Onlineciyim ben😅☺️ Yaklaşık 1000 lira harcadım ona bana irili ufaklı . Lakin parça parça hic ne gitmeye para harcadım , ne de arabaya bineyim de şunu almaya gideyim deyip harcadım . Kargo yokken , kargo 5 lira iken be en önemlisi tekstil ürünleri çok indirimliykeb doldurdum sepetimi . 🥳naçizane fikrim ve tavsiyem siz budur.