NilayYp Kızlar 29 haftalığım alt bölgemde acayip bi şekilde birden baskı ile yanma bir arada oluşuyor şuan ilk defa oluyor böyle birşey birde ve üst üste acaba neyden kaynaklanıyor olabilir aranızda bunu yaşayan var mı doktora gitmem gerek mi🥺🤦🏽♀️
Merveonay NilayYp bebek ters duruyorsa ondan baskı yapıyordur canım ama sen genede doktoruna sor belki ultrasonla bakar belki nst ister için rahat etsin
oguzweannesi NilayYp enfeksiyonun var büyük ihtimalle aynı şikayetlere iki kez gittim enfeksiyon çıktı bide bebek ters duruyomuş baskı hissi ondan da oluyo
NilayYp Merveonay nst için 2 hafta sonra çağırmıştı haftaya gitmem gerek ama alırlar değil mi bu haftada da?🥺
Merveonay NilayYp alırlar canım baskı bebekten oluyordur ama yanma enfeksiyon olabilir sen ihmal etme
NilayYp oguzweannesi enfeksiyon vardı zaten kuzum ne zamandır ama böyle olmamıştı hiç sanki böyle şey gibi bebek aşağıya doğru iniyormuş gibi oldu 🤦🏽♀️
NilayYp Merveonay şey gibiydi sanki içerden çıkmak istiyor gibi aşağıya doğru iniyormuş gibi bi baskı oldu
oguzweannesi NilayYp biliyorum aşağıda hissediyodum çıkacak gibiydi hatta enfeksiyondan oluşuyor dedi doktorum bide bebegin duruşundan kaynaklı korkacak bişey olduğunu sanmıyorum ama için rahat etmiyosa git baktır istersen
Merveonay NilayYp o normal canım artık büyüyor yeri dar geliyor ama sen genede en erken ne zaman gidebilirsen git doktor bi kontrol etsin
NilayYp oguzweannesi teşekkür ederim canım rahatladım fikirlerinizi duyduğum için,gidip ilk işim sormak olacak😊