kineem Kızlar ben şimdi hem özele hem de şehir hastanesine gidiyorum ama özelde bebeğimin haftalığını farklı ama şehir hastanesi daha farklı söylüyor 1-2 hafta farkla ben şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum şehir hastanesine göre mi gitmeliyim haftamı mesela ben şuan 32 haftalığım ama özele göre 31 belki de 30 o yüzden böyle durum yaşayan varsa yardımcı olabilir misiniz?
Emirasaf-annesi kineem önemli olan senin son adet tarihin ultrason hep değişik şeyler söyler makineden makineye fark ediyor ölçümler son adet tarihin ne ise ona göre doğumun gerçekleşir bende 33 haftalığım
MinikMucizeninAnnesi Doğumunuz son adet tarihinize göre oluyor,bende 34 haftalığım ama 36gözüküyorum doktorda 😃 korkmuyorum değil ama o bebeğin gelişimi ile alakalı bir durummuş burdan okuduklarımdan anladığım o yani 🙈
kineem MinikMucizeninAnnesi yani ben 37 olsam adet tarihine göre 40 oluyorum fakat ultrasonda 37 gösteriyor ne olacak o zaman
kineem Kbrayankkk2 benimde özelde hep 1 2 hafta ileri gösteriyor devletin söylediği haftaya göre o yüzden çok karışık kafam
kineem Emirasaf-annesi ama benim adet tarihine göre giidlmedi bu zamana kadar öyle ise ben şuan 33/34 haftalık falan olmam gerek
butterfly4 @kineem son adet tarihin önemli canım benim, ben ilk kızımda son adete göre 40 haftalıktım ultrasonda bebek tam 1 ay geride görünüyordu, ama son adete göre 40+4 te devlette normal Doğum yaptım, Bebekte de ne gerilik ne bişey gayet de normaldi herşey
Osgeee41 Benimde son adet tarihim 4temmuz fakat ultrasona göre 14temmuz çıkıyo geç döllenme olmuş öle söyledi doktorm
butterfly4 @kineem hayır geç döllenme olmuş diye bir açıklama yapmadı doktor. Evet son adet tarihine göre Doğum yaptım, ultrasonda 36 haftalıktı, son adete göre 40 haftalıktı ben kendi sancımın ve suyumun gelmesiyle Doğum yaptım
kineem butterfly4 bana en başından beri geç döllenme dedi de yani son adete göre 3 hafta gerideydi o açıdan bakalım yarın akşam acilden giriş yapıcam ne diyecekler
kineem Baranzeynep valla bende kafam karışık mesela özelde doktorum kendi belirlediği son adet tarihini cihaza yazıyor ama devlet yazmadan hesaplıyor