Ozlemmirza Arkadaşlar yeni doğum yaptım . Devletin 2. Çocuğa verdiği doğum parasını nasıl alabilirim nereye başvuru yapcam
Kbrkbrr Ozlemmirza ilçenizde ki sosyal hizmetler merkezine bebeğinizin tc si ile gidip başvurun. 40 gün sonra ptt ye adınıza yatıyor. İlk çocuk 300 , ikinci 400 lira. Birinci çocuğunuz 2015ten sonra doğduysa onunda ücretini alabilirsiniz 💐