Ben wee baby aldım emzik konusunda çok masraflı bir şeye gerek olmadığını düşünüyorum doğduğunda denicem tutarsa wee baby devam edicem ☺️ görümcem avente alıştırdı şimdi pişman emziğin bir süre sonra değişmesi gerekiyor ve bebeği kaybettikçe iki tane emziğe sürekli 100 lira veriyor çok pahalı yani 🥴 diğer görümcem de wee baby kullanıyor gayet de memnun BİM’e geldikçe alıyor fiyat olarak da uygun