Kızlar merhaba, dün sağlık ocağından aradılar normal takip için tahlil vermem için. Bu sabah aç karnına gittim, kan verdim, idrar verdim, kiloma bakıldı, tansiyonuma bakıldı. Herşey normal, bebeğin kalp atışını dinleyelim dedi tamam dedim uzandım onların Manuel cihazı var kalp atışını dinlemeye başladı hemşire ama suratı düştü, akabinde diğer hemşireye çağırdı baya bi dolaştırdılar cihazı karnımda bebeğin kalp atışı zayıf dedi 125 den yukarı çıkmadı dedi, bişeyler ye yok karnına öğleden sonra tekrar gel dedi. Oğlumda böyle bir durum ile karşılaşmadım. Haliyle endişelendim. Şuan 20+5 günlüğüz. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum çok şükür ama ister istemez stres yaptım. Çalışan bir anneyim iş yorgunluğu da var. Başına böyle birşey gelen oldu mu acaba? Sonrasında kalp hızı normale döndü mü? Saat 2 de tekrar gideceğim sağlık ocağına ama gidene kadar bilgi almak istedim sizlerden.