mom3516 lütfen kullanın bende kullanıyorum kanınız pıhtılaşırsa bebeginize kan akısı gitmez ve beslenmesi durur yada daha kotu sonuclar olur doktorunuz sizin için en iyisini bilir korkmayın bende kullanıyorum ilk kendime yapamıyordum şimdi yapıyorum iğneyi baturırken hissetmiyorsunuz bile geriye ilacı enjekte etmek kalıyor onuda orta hızda enjekte edin