Kbra240 aysenur9 bende 30.haftada çıktı şu an bile millet 4 - 5 aylik mi diyo ne 4 5 ayı 1 ay kaldı gelmesine bebisinn🌸💙
Aselinkooo aysenur9 göbeğim zaten vardı biraz 😄 sabah kalkınca bişey yok akşama doğru çıkıyor. Akşam 5.6 aylık gibi oluyor 🤣 17+lardayım 😄 ama belli oluyor yani. Gündüz hafiften akşam daha çok.
Deletedmom16362 Öğrendiğim gün 🤣🤣🤣 Ilk haftalar tartida 2 kilo fazla ciktim ödüm koptu. Iki gebeligimde de karnim hemen cikti cok zayiftim belim cok inceydi. Top gibi karnim var her gören erkek bu diyor ama 2side kiz 🤣🤣
civcivimmm aysenur9 ilk hamileliğimde 24.haftadan sonra çıktı iri yapılıyım zaten hafif göbeğim olduğunda. Belli olmuyodu şuan 7+5teyim karnım bazen sanki 4 5 aylıkmışım gibi oluyo şişiyo anlaamadkm bende 😄
EsengulC aysenur9 ilk hamileliğimde 24ten somra azıcık çıkmaya başlamıştı ikinci de şuan 14den beri baya belli
teletabi aysenur9 ilk gebeliğimde 25 ten sonra çıkmıştı. Şuan ikinciye hamileyim 23 haftalık daha yeni yeni çıkıyor