Begmulusoy Herşey yolunda gidiyordu 37. Haftamdaydim ne sancim ne bir agrim vardi diyebilirim kizlar. Konyanin eregli ilcesinde oturuyorum 🙂 burada yetersizlikten dolayi dogumumu konyada istiyordum zaten ama hep icimde bir telas nasil olacak yetisebilirmiyiz sancim tutarsa falan diye duşundum 🤔 gectigimiz pazartesi kontrole gittik hemde gezelim 1 gun kalalim dedik. Hersey normaldi ne sancim ne bir agrim ne bir kanamam vardi. Gece uyudum 3 de tuvalete kalktim ve tekrar yataga yattigimda altimin islandigini hissettim altima kacirdim sandim ve ic camasirimi degistim. Bu sefer daha cok su gelmeye basladi hemen apar topar hastahaneye gittik ve benim hala sancim yoktu ama cok suyum geldi. 3 15 de hastanedeydik.Gider gitmez alttan muayene ettiler ve 3 cm acilmam vardi sancim basladi artik 5 dkya bir acilmam oldu ve 3 40da doguma girdim 4 15de kucagima aldim. Şaka gibiydi hala inanamiyordum. Allah herkese benim gibi doğum nasip etsin kizlar. Emin olun beni hamileligim boyunca cok korkuttular ve sezeryan yap bebegin canini tehlikeye atma dediler. Ben hep normal istedim ama hep korktum. ALLAHIM o yolda kimseyi koymazmis ve gercekten yardim etti. Cok sukur bebegimi sagsaglim aldim. Darisi sizlerin basina harika birseeeeeeey !!!!!! 😍😍😍💗💗💗💗💕💕💕💕💕
Betllll Begmulusoy maşallah bi avazda dedikleri bu ols gerek 😇😇🙏🏻 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin allah
Lokum Begmulusoy yaaa çok sevindim adınıza. Analı babalı büyüsün yavrucak uzun güzel ömrü olsun sizlerle beraber
Seten Maşalllah ne güzel bir Doğum olmuş Rabbim herkese böyle doğumlar nasip etsin... güle güle büyütün bebişinizi 😍🙏
Nulu Begmulusoy Ohh maşallah maşallah mükemmel bir doğum olmuş açılma çok hızlı ilerlemiş gözün Aydın olsun Allah analı babalı büyütsün😊