T_u_g_c_e50 şöyle söyleyeyim eşimde de bende Türkçe isim takıntısı olduğu için biz oğlumuz olursa Barlas Kaan diye niyetlenmiştik. Barlas kahraman, savaşçı demek öz Türkçe bi isim. Ayrı ayrı da güzel isimler bence. Onun haricinde bizim düşündüğümüz isimler Mert, Yiğit, Gökhan, Göktuğ hep bu tip isimlerdi. Şu an aklıma bunlar geldi başka isimler de yazmıştık da aklımdan çıkmış çünkü bizim kızımız oluyo Allahın izniyle :D