Yenianneadayii Meleekk normalde 38de yapıyorlar sanırım herkeste öyle gördüm benimki biraz geç yaptı hayırlısı olsun inşallah 🥰
iremgrgn Yenianneadayii sezeryan düşünüyorum aslında ama daha çok var diye kesin kararlu değilim, umarım benim doktorum yapmıyordur 😅 bu arada sizin de canınızın yanmamasına çok sevindim, sağlıkla kavuşun inş 🙏🏻