deletedmom351 okem Lokman hekimde erkek bi doktor var adını unuttum bir dahaki gidişimde öğrenirim senin için
Emirrr okem geçen sene vandan tayinimiz çıktı dönüş yaptık ama yeni hayatta Necip diye bi doktor vardı çok iyidi bide eski İstanbul hastanesinde Baran bey vardı suan hangi hastaneye gitti bilgim Yok ama oda bayagı iyidi
deletedmom351 okem Ben hayata gidiyorum zaten daha önce söylemiştim yine oradakine gittim ama adamın adını unuttum gerçekten gidince inşallah kartını alırım
okem deletedmom351 tamam canım tskler yarın goturucez artık secerım bırını 😀 5 gunluk olduk bızde bugun 😁
deletedmom351 okem Ayy doğurdun mu inan bebekten vakit bulamıyorum hiç hayırlı olsun inşallah sağlıkla büyüt yavrunu 🙏🏻🤗
okem deletedmom351 evet cnm 1 agustosta bolgede spınal sezeryanla dogurdum eşimde gırdı amelıyata gırmıcem dıodu son dakka suprızı oldu 😁
Emirrr okem bende sizin gibi derdim zaman çabuk geçsin gidelim diye ama İnan’ın o kadar çok arıyorum ki orayı