Fatmanurvehashas benim şuan 38+1 ve baş çapı 9,80 gibi bişeydi. Sanırım 10 u geçince doktorum bu sefer kesin sezeryen diyecek ama ultrason kagıtlarını inceliyorum 1 hafta öncekine göre 02 mm gibi bi büyüme olmuş baş çapında yani sonuçta illaki belli bi büyüklüğe ulaşıp duracaktır diye düşünüyorum. Devlet hastanesinede gitmeyi düşündüm de takipli olmadığım için gitmeyi istediğim hastane kabul etmeyecek gibi görünüyor.. yinede umut etmeye devam bakalım hayırlısı olsun, teşekkürler cevabınız için 😊