deletedmom87894 Kızlar devlette doktor gel 3 lü test için dedi bugün özele gittim 3 lü test ormurgalara bakılıyor gayet sağlıklı yaptırmayabilirsin dedi ne yapayım kızlar🤷🏻♀️1 hafta sonra gitsemmi ki bilemedim çokta hastaneye gitmek istemiyorum
Lulemom deletedmom87894 ben 2 li yaptırdım. doktor 3 ve 4 lüye gerek yok onlarda yanılma payı yüksek dedi. Kafa karıştırır gerek yok dedi. O yüzden yaptırmadım
Merveonay deletedmom87894 bende ikili testi yaptırdım birde detaylı ultrason onun dışındakiler doktorum gerek yok dedi canım bende yaptırmadım
eksi_elma deletedmom87894 2 li nin sonucuna göre yönlendiriyorlar zaten gerek duyarlarsa. 2 li tarama yaptırdım 3 lu taramaya gerek yok dedi doktorum birde detaylı yaptiricam işte
lunam Lulemom Aynen beni doktorum da böyle söyledi. 3lü ve 4lünün gereksiz olduğunu söylüyorlar genelde.
Hilalbasak Ben sadece detayli ultrasina gittim..doktorum 2li 3 lu ye cok gerek yok dedi .Eger olumsuz bir durum olursa aldirmayacaksan dedi .Cok sukru 4 lu taramada yani detaylida herseyi guzeldii
Selin12- deletedmom87894 canım gittiğin devlet hastanesi araştırmaya herseyi istiyorlar ama gerek yok onun yerine ayrıntılı ultrason yaptirirsin
Cemrenin_annesi80 deletedmom87894 ben hamileyken doktor 3 lü testin lafını bile etmemişdi 2 liyle 4 lüye yaptırmışdı