Sineemiis Bfduam evet canım yaa insallah sağlıkla ilerler de şifa olur ruhuma bedenime yavrum kuzum tedavi yok ama arı sütü bal propolis karışımı yedik sabah aç karnına birer tatlı kaşığı bide d vitamini damla ikimizde. Ben omega 3 kullandım arada bi zaten sürekli olur evimde kullanıyorum çoğu zaman gün aşırı da iliski oldu Şükür Rabbim nasip etti insallah
Bfduam Sineemiis arı sütü bal propolis bende yiyorum, omega 3 de, inş darısı başıma 🤲 Rabbim sağ salim kucağına alırsın yavrunu 🤲 Bak haberi bile o karamsarlığını aldı götürdü ruhuna iyi gelecek inş, daim olsun inş🤲👼
Sineemiis Bfduam amin canım insallah Rabbim tüm isteyenlere hayırlı sağlıklı ömürlü evlatlar nasip etsin insallah ❤️
Birmelekbirhayat Bccsn üstteki bozuk çıktı gibi. Erken gebelik testi alıp denemeyi düşünüyorum ❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah
Sevimlianne_adayi Sineemiis amin canım inşallah bu ay çatlama ve aşılama oldu inşallah bende sen gibi şu çizgiyi görürüm pek ümidim yok işte ama bir yanım öyle diyor bir yanım böyle işte nasip
Sineemiis Sevimlianne_adayi senin bi ara gene testin pozitif gibiydi sanki geçen ay atmıştın sanki hatta adetin gecikmişti baya
Sevimlianne_adayi Sineemiis benim geçen ay 13 gün gecikti yine oldum bu ay Artık çatlama ve aşılama yaptırdım bu da tutmazsa artık denemeyeceğim çok yıprandım
Sineemiis Bfduam akıntı yok sadece göğüs hassasiyeti nefes nefese kalma adet agrisi gibi agrim oluyor canım
Sevimlianne_adayi Birmelekbirhayat çatlama iğnesi veya aşılama yaptırdın mı canım var gözüküyor yaptırdıysan kaçıncı günün
Birmelekbirhayat Sevimlianne_adayi yok canim hic birsey kullanmadım 4 aydir istiyorduk 1 senedir evliyiz daha yeni ama insan olmayinca da bir garip oluyormus rabbim kimseyi evlatla sınamasın 😔