Aynı sebepten muzdaribiz. Doğal gaz yok klimayla ısınıcaz mecbur. Biz buhar makinesi aldık daha yeni yeni deniyoruz havalar sıcak klimaya çok gerek olmuyor. İlk deneyimlerimize göre faydası var. Nem oranını sabit tutuyor boğaz kuruluğunu önlüyor. Odanın boyutu, makinenin gücü gibi değerler de önemli. Klimayla ısınacaksanız şart diyebilirim.