BaharAlya yaseminmelih585 Keşke bir doktora gidip muayene olsanız tedbir amaçlı burdan insanlar teşhis koyamaz malesef . Çok geçmiş olsun .
Papatya-Kokusu BaharAlya İnsanları korkutmayın bebek daha kücük böyle durgun zamanlar olabilir. yaseminmelih585 canım çok korktuysan bir muayene ol istersen hiç mi hissetmiyorsun bende dünden beri anlamadım ya minik hareket ediyor yada etmiyor cozemedim 😊 21+2
Perilisa yaseminmelih585 kız ben 15. Haftadan beri hissediyorum şuan 21+6 hareketleri ufak kıpırdanmalardan çok tekme şeklinde ama bugün hiç hissetmedim mesela
Liyuzamom yaseminmelih585 21. Haftada benimki de öyleydi o haftalarda hareket etse de hissedilmiyor ondan sonra da durdurabilene aşk olsun artık ben karnıma eğilip kızım uyu bi de bende rahat edeyim uyuyayım diyorum ama nafile 😆 yine de doktoruna sor en iyi bilgiyi o verir 🤷
BaharAlya Papatya-Kokusu Korkutacak birşey söylemedim sizin gibi doktora görünün tedbir amaçlı dedim hanımefendi .
Happybsrn Papatya-Kokusu valla sırt üstü uzandım biraz rahatsız ettim kendisini zar zor karşılık veriyor 🤗🤗
Papatya-Kokusu Happybsrn benımki inatcı istemezse asla kıpırdamıyor oğlumda böyleydi çıldırtırdı beni 😀
Happybsrn Perilisa demk gerçekten 20 lerde tembellesiyorlar 30 larda gümbür gümbür gelecekler inşallah 🤣🤣🤣
Happybsrn Papatya-Kokusu yok bn tepki alana kadar bekliyorum 🙄🙄 çok şükür karşılık veriyor 🤗 çok zor çok 🥲🥲🥲
BaharAlya Papatya-Kokusu Geçmiş olsun mu korkutucu bir kelime oldu . Ayy lütfen duyarınızı başkasına kasın bu çok boş bir duyar kasmak oldu .
Papatya-Kokusu BaharAlya Duyar kasmadım,size ılımlı gelmeye çalısıyorum ama anlamıyorsunuz iyi günlerrr.