Shrshn001 tcasl yaaa çok güzel olmuş çok sevindim sizin adınıza benim doğumum da öyle güzel olur inşallah :)
syhnymk Shrshn001 ben gündüz saat 4 ten sonra alıyordum her 5 dk kada bir acılıyor randevular takip et alırsın muhakkak ☺️
Saliha_18 Shrshn001 bende zor buluyordum 36. Haftama kadar hep randevuyla gittim 1 ay randevu takip ediyordum randevusuz cok zor aliyorlar sadece son haftalarda randevusuz kontrole kendileri çağırdığı için gidebildim
Tubikkkk Shrshn001 MHRS indirin telefona talep oluşturun anca öyle randevu alabiliyorsunuz başka türlü olmaz zaten almazlar ben her ay gece gündüz telefonun başında bekliyorum