Kelebekkk80 Merhaba kızlar iki gündür günde iki kere olmak üzere yoğun akıntım geliyor. Jel kıvamında ama rengi sarımsı. Kontrolüm cuma günü gidince doktoruma soracağım ama enfeksiyon olmuşumdur diye korkuyorum. Benim gibi olan var mı? 🥺
Ozlem2904 Kelebekkk80 hamilelikte akinti normal ama mesela daha sik idrara cikiyosaniz enfeksiuonda olabilir. Bende akinti sikayettyle gtmistim 27.haftamda 5 dk da bir 10dk da birde wc ye gidiyodum. Enfeksiyon vardi fitil verdi 2 tane gecti benim sonra
Kelebekkk80 Ozlem2904 evet tuvalete sık çıkıyorum ama suyu çok içiyorum günde 4 litre kadar. Daha once enfeksiyon oldum ve erken dogum riskim oluştu iki ay yatmıştım. Ama bu sefer öncekinden farklı olarak sadece günde iki kere geliyor gece filan akıntım yok
Ozlem2904 Kelebekkk80 bence hamilelik kaynaklidir o zaman enfeksiyon oldugunda dr m banada bol su ic demisti ben 1.5L zor iciyoeum siz 4L ( masallah ) hormonaldir belki
Kelebekkk80 Ozlem2904 canim bende ilk su içerken zorlaniyordum kendimi şöyle alıştırdım, yemekleri sarımsaklı acılı yemeye başladım turşu filan yedim tabi abartmadan otomatik olarak susatiyordu beni yediklerim.
Ozlem2904 Kelebekkk80 acili baharatli seyleri tuketen bri degilim malesef 😅😅 oncedende yemezdim smdide yiyemiyorum. Tursu severim ama onu yedikten sonra n kadarda su icsem şisiyo ellerim avuclarimi kapatamiyorum malesef ☹