burcuruli gittim ben pazartesi günü doğan kul adında vir doktor yapıyor radyoloji uzmanı gayet iyi ilgilendi tek eksi yanı randevu alınmıyor sırayla bakıyor baya bekledim 6kişi vardı önümde bi saati geçik bekledim kalabalık oluyor hastane baya ya da pazartesi olduğu için de öle olabilir renkli de gösteriyor fotoğraf ve video verdiler raporla beraber