O haftalarda benim de öyleydi hatta bende çok korktum böyle Bi tarafım şişiyordu, geri vuruyordu falan Dr a sorduğumda hareketli bebek severiz hareketli olması çok iyi, eger ki harekette azalma olur ve hissetmezsen o zaman hemen gel demişti ☺️benim ki hala hareketidir yeri de daraldı ama 😀 yinede aklında kalmasın Bi Dr una danış sende kuzum