kardelenakyoll Zeyna27 1500 lere gelmeden kese gözükmez demişti doktorum. 5+5 te gittşm o zaman gördük
GamzeDurmus Neseeli bence yanlış yönlendiriyorsunuz benim değerim 1800lerde olması gerektiği zaman kesem gözükmüştü ultrasonla bu kişiden kişiye değişen bir şey direk net böyle olur demek yanlış bence
kardelenakyoll Zeyna27 daha gözükmez dört haftalıkken gittiğimde sadece rahmin kalınlaştığını gördü o kadar ama 5+5te karından ultrasonla gördük
GamzeDurmus Zeyna27 kesinlikle öyle hayırlı olsun inşallah en yakın zaman da hem kalp atışını duyarsınız hem de bebişi görürsünüz 🥰😍
Serpilbb Zeyna27 benim 4030 ikrn kese gözükmedi değerle değil haftayla ilgili o. Artış güzel hayırlı olsun 😊
Zeyna27 ogrencianne35 çalışmıyorum dinleniyorum 🙏🏻 Eşim eyvah yandık diyor dalga geçiyor ama olsun 😂😂
Snm123 Zeyna27 değerlerimiz çok çok benziyor bende pazartesi 409 bugün 987 çıktı cuma gideceğim bende Dr a bana sizde giderseniz bilgi verirmisiniz birde sizin son adet tarihiniz nedir🥰🥰
Zeyna27 Snm123 22 ekim canım ben 26-27 günde bir adet görüyorum 18 kasımda olmam gerekiyordu olmadım 7. Gündeyim ben geri bugün kontrole gittim kese görünmedi küçük olduğundan bi kaybım olduğu İÇİN ilaç kullanacağım
Snm123 Anladım canım bugün en son verdiğiniz kanın üzerinden kaç gün geçti birde Dr karından mı baktı benimde son adet tarihim 22 ekim🥰 bana cuma vajinadan görülür demişti bıgun kan aldılar mı