esrasd Kızlar selam, 29. haftadayım bebeğin başı 33’le uyumlu. Diğer özellikleri bir hafta önde gibi sadece. Dün doktordaydım ama yoğun bir gündü bizimle fazla ilgilenemedi. Az önce verdiği karneye bakınca fark ettim. Sizce de çok ileri değil mi? Allah korusun bir sorun yoktur inşallah. Doktora da yazdım daha dönmedi...
Aslihan esrasd Canım benim oğlumda öyleydi büyük olduğunu görünce daha ayrintili bakmıştı ve hiç bir sıkıntı yok sadece biraz koca kafalı olucak demişti ki öyle de oldu 😂
Hatunnn esrasd canm arkdasiminda oyledi bi sorun gorulmedi sagliklida oldu cok sukur sadece normal dogum yapabilmeyi engelleyebiliyor
Anne3434_ esrasd kız benim kızımda öyle 2 haftadan fazla ilerde ama sıkıntı etmiyorum hem ölçüm yanılma payı var hemde anasının babasının kafası büyük bize çekmiştir 😁😁😁
Maviii esrasd genetik olabilir baba ve anneninkide büyük mü, Allah korusun bir sıkıntı olsa doktorun gözden kaçırmazdı canım,
esrasd Aslihan yaa iyi o zaman rahatladım 😆 ne bileyim böyle garip bir şekilde ileri olunca insanın aklına hemen olumsuz şeyler geliyor. Teşekkür ederim ✨
Bbdd esrasd bende 32. Haftadayım doktor kafasının karın cevresinin ve bacak boyunun 2 hafta 4 gün ileride olduğunu söyledi iri bir bebek olckmis