günaydın
ben 23 haftalık hamileyim sabah uyandığımdan beri çok yoğun bir şekilde sağ göğüsümde ( meme ) ağrı var. acı acı yanıyor nedenini anlamadım, sabah bu acı ve ağrıya uyandım. normal mi başına gelen var mı? hastaneye gitmemi gerektirir mi sizce?